System reklamy Test
Poprzedni temat «» Następny temat
Espadory
Autor Wiadomość
ozonex
User



Wiek: 28
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 722
Poziom: 24
HP: 13/1353
 1%
MP: 646/646
 100%
EXP: 24/68
 35%
Wysłany: 2009-05-30, 12:37   Espadory

Dobra stefany, teraz juz niemacie odwrotu, jest 6 prac ktore musicie zrobic (sorry niema nic z moich kategorii wiec ja niemoge tutaj nic zrobic)

kolas napewno otrzymuje tamete minimalistyczna

Kto bierze lay, kto logo i kto sygny?
 
 
Moonlight
User


Wiek: 24
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 575
Skąd: z gugiel
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 1/59
 1%
Wysłany: 2009-05-30, 12:40   

Layout - Ja :o
Logo - Mam nadzieje ze Kolas, bo on ladne loga robi
I moge zrobic jeszcze sygnaturke sprita
 
 
kolas
User



Wiek: 26
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 570
Skąd: Jaworzno :P
Poziom: 21
HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 52/56
 92%
Wysłany: 2009-05-30, 12:49   

Tapeta okay, a logo nie obiecuje, bo mam tak zajete dnie ostatnio roznymi robotkami ze masakra ;P Takze jak cos to miejcie kogos w zanadrzu :D
 
 
ozonex
User



Wiek: 28
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 722
Poziom: 24
HP: 13/1353
 1%
MP: 646/646
 100%
EXP: 24/68
 35%
Wysłany: 2009-06-02, 09:36   

wiec tak:

Kolas - Tapeta i logo
Fluffy - Lay i sprite
Kubus - 2 sygny

Matti poinformowal mnie ze nie ma czasu teraz
Ja walczyc nie moge bo niema tutaj nic z moich kategorii
Tak samo skorupa
 
 
Kubus
User



Wiek: 23
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 453
Skąd: brac na wodke ?
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 36/49
 73%
Wysłany: 2009-06-10, 18:09   

Ja zrobilem siga na temat FREESTYLE
[URL=http://img197.imageshack.us/my.php?image=smell.png][img]http://img197.imageshack.us/img197/6263/smell.png[/img][/URL]
Ocencie.
Moj pierwszy tag anime wiec nie krzyczec.
[URL=http://img198.imageshack.us/i/1szyanime.png/][img]http://img198.imageshack.us/img198/217/1szyanime.png[/img][/URL]
Mysle ze daje rade.
 
 
ozonex
User



Wiek: 28
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 722
Poziom: 24
HP: 13/1353
 1%
MP: 646/646
 100%
EXP: 24/68
 35%
Wysłany: 2009-06-15, 23:47   

no i pod wzgledem sygn juz wygralismy xD
 
 
Moonlight
User


Wiek: 24
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 575
Skąd: z gugiel
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 1/59
 1%
Wysłany: 2009-06-16, 08:34   

To nie jest tag anime. oO Ta druga niech idzie do freestylu a ja zrobie sprite'a i anime.

Zrobilem logotyp:
http://iv.pl/images/fpgdpm692sm8gvs4rzk8.png

Layout w przygotowaniu. ;)
 
 
Kubus
User



Wiek: 23
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 453
Skąd: brac na wodke ?
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 36/49
 73%
Wysłany: 2009-06-16, 09:49   

Jak nie anime ? Przeciez stock jest z gry, a widziales ich tag ?
 
 
Moonlight
User


Wiek: 24
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 575
Skąd: z gugiel
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 1/59
 1%
Wysłany: 2009-06-16, 11:53   

Nie, nie widzialem, ale za to widzialem logo ( bedzie ostro shock ).

To sa rendery z anime, typowo z anime, a nie z gry:
http://planetrenders.net/...ils.php?album=3
 
 
Kubus
User



Wiek: 23
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 453
Skąd: brac na wodke ?
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 36/49
 73%
Wysłany: 2009-06-30, 21:31   

[URL=http://img195.imageshack.us/i/1szysprite.png/][img]http://img195.imageshack.us/img195/6462/1szysprite.png[/img][/URL]
1szy w moim zyciu ;D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Theme DarkBlue created by IPBmodified by Elportero Podziekowania dla calej ekipy forum ,ktora wniosla wklad w jego rowoj i zycie - to pomnik naszej pracy i mlodosci - moze komus lezka sie w oku zakreci przy wspomnieniach starych czasow - pozdro forall do zobaczenia w dalszych losach naszego zycia grafika zawsze bedzie z Wami.