System reklamy Test
Poprzedni temat «» Następny temat
Fantastic Four
Autor Wiadomość
lukasz90
User



Wiek: 27
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 225
Skąd: WLKP
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 1/33
 3%
Wysłany: 2008-02-26, 15:05   

to jeszcze moje zdanie... czemu nie :) witamy w team
tylko zdegraduj sie z tamtego :)
 
 
Michaeilo
User
Fuck Of newbie!



Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 772
Skąd: Prshisha (Prshiskhe)
Poziom: 25
HP: 29/1490
 2%
MP: 711/711
 100%
EXP: 6/73
 8%
Wysłany: 2008-02-26, 17:39   

Jasne, Danwil na pewno sie przyda. ;)
 
 
lukasz90
User



Wiek: 27
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 225
Skąd: WLKP
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 1/33
 3%
Wysłany: 2008-02-29, 22:04   

wolne miejsce... chce ktos??? :D
 
 
Revue
User



Wiek: 108
Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 346
Poziom: 17
HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 15/41
 36%
Wysłany: 2008-03-01, 08:57   

ja z wielka checia:) (Dalight sie rozpadlo:( )
http://lolipoepk.digart.pl/digarty moje prace
 
 
Revue
User



Wiek: 108
Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 346
Poziom: 17
HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 15/41
 36%
Wysłany: 2008-03-01, 08:57   

ja z wielka checia:) (Dalight sie rozpadlo:( )
http://lolipoepk.digart.pl/digarty moje prace
 
 
Michaeilo
User
Fuck Of newbie!



Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 772
Skąd: Prshisha (Prshiskhe)
Poziom: 25
HP: 29/1490
 2%
MP: 711/711
 100%
EXP: 6/73
 8%
Wysłany: 2008-03-01, 09:00   

Mysle ze to dobry pomysl ^^
Poczekamy co powie Lukasz ;)
 
 
lukasz90
User



Wiek: 27
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 225
Skąd: WLKP
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 1/33
 3%
Wysłany: 2008-03-01, 09:12   

a sigow nie robisz?? jak robisz pokaz... bo nie moge znalesc

bo fotografie juz oblukalem... :) i laye
 
 
Revue
User



Wiek: 108
Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 346
Poziom: 17
HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 15/41
 36%
Wysłany: 2008-03-01, 14:13   

nie lubie sygn;]
 
 
lukasz90
User



Wiek: 27
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 225
Skąd: WLKP
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 1/33
 3%
Wysłany: 2008-03-01, 14:34   

hmm... takiego typa co sie oretuje w fotografi :D zastanowie sie bo moze byc team taki zroznicowany :)
 
 
Fine
User



Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 43
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 5/13
 38%
Wysłany: 2008-03-01, 17:56   

Dobra ludki zglaszam sie bo widze ze kolo z WLKP :P

http://skutecznepozycjono...32015.htm#32015 moja galeryjka super n00bka i to co mam w podpisie jak chcecie uby to mowcie ;)

CzAcHa
 
 
lukasz90
User



Wiek: 27
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 225
Skąd: WLKP
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 1/33
 3%
Wysłany: 2008-03-05, 19:46   

Jeszcze ktos chetny :) bo jeszcze team nie zdecydowany kogo bierzemy kogo nie...
 
 
ozonex
User



Wiek: 27
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 722
Poziom: 24
HP: 13/1353
 1%
MP: 646/646
 100%
EXP: 24/68
 35%
Wysłany: 2008-03-05, 21:55   

a co mi tam, ja tez sie zglosze chociaz wiem ze nie mam szans, no ale bedziecie mieli wiekszy wybor xD
moja galerka:
http://skutecznepozycjono...ozon-vt2762.htm

no i zapowiada sie ze moja praca wygra WOTM, no ale nic nie wiadomo :P

sygn nierobie bo mi tragicznie to wychodzi xD
 
 
guma26
User
FACK YOU



Wiek: 27
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 233
Skąd: Opoczno
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 9/33
 27%
Wysłany: 2008-03-07, 20:57   

Ozonex jak dla mnie to muglbys byc w timie... Ale mam pytanie czy robisz sygny lub ubki??
 
 
ozonex
User



Wiek: 27
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 722
Poziom: 24
HP: 13/1353
 1%
MP: 646/646
 100%
EXP: 24/68
 35%
Wysłany: 2008-03-07, 21:18   

zrobilem, ale takie ze nie chcial bys ich zobaczyc :P i chyba w tym lezy moj problem xD
 
 
Matty
User
Inny



Wiek: 24
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 2305
Skąd: Warszawa
Poziom: 39
HP: 233/4676
 5%
MP: 2232/2232
 100%
EXP: 4/160
 2%
Wysłany: 2008-03-07, 21:29   

Jezeli moge doradzic dla dobra i rozwoju druzyn to bym go przyjol bo bitwy/turnieje nie sa tylko na sygny ;]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Theme DarkBlue created by IPBmodified by Elportero Podziekowania dla calej ekipy forum ,ktora wniosla wklad w jego rowoj i zycie - to pomnik naszej pracy i mlodosci - moze komus lezka sie w oku zakreci przy wspomnieniach starych czasow - pozdro forall do zobaczenia w dalszych losach naszego zycia grafika zawsze bedzie z Wami.